Mim: Kullandığım Web Tasarım Programları

|

Evet bu blogla ilk mimimiz Müjdat Korkmaz'dan geldi.Aslında bize tam uygun bir mim değil ama cevaplıycaz.Çünkü bizim blog biraz daha web ve teknoloji haberleri ama bizde cevaplıyalım.Konu web atsarım olduğuna göre tasarım denilir.

Notepad++: Bu metin programı süper bir program mükemmel bir editör.Birçok dilde kodlama özelliği var.

Ulead GIF Animator 5:Çok güzel bir program resimlerle animayon yapabiliyorum ve yazı türlerinide beyeniyorum.

AAA Logo 2008:Genellikle önemli günlerde logolarından yararlandığım bir programdır.Logoları süper.

Bende bu mimi Erman Haskan'a , Recep'e , Recep Vatansever'e , Anasını Satayım'a atıyorum.Haydi hayırlı mimler!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Yavuz Mim için sağol'da neden benim adımı yazmadın baştan Coskingz yazdın? Ama düzelttin ya uzatmaya gerek yok. :) Hemen cevap veriyorum.

phoneix dedi ki...

@ cosKingZ : ya gönderdik ya mimi :D sonunda :D

bahadır baran dedi ki...

mimi nini bilmem sadece programları bilirim :)gif animator ile logo programını kullandım 2side harika birşey :)

Doğan Gezici dedi ki...

Mim'ini cevapladım.

Yorum Gönder

 
.