Sony'den bir ilk: BRAVIA-drome

|

Sony’nin en son pazarlama kampanyası; 10 metre çapında, saatte 40 km yapıyor ve dünya rekoru kırıyor! BRAVIA-drome, tüketicilere Motionflow’un nasıl çalıştığını göstermek üzere kurulmuştur. Ayrıca BRAVIA TV’ler için yapılmış en yaratıcı reklam kampanyası olma özelliğine de sahiptir.

BRAVIA-drome, tahmin edebileceğiniz gibi bir zoetroptan esinlenerek yapılmıştır. Zoetrop; 19. yüzyılda icat edilen ve seri olarak çekilmiş statik resimlerin arka arkaya oynatılması yöntemiyle ilk hareketli görüntüyü oluşturan cihazın adıdır.

Cihaz, günümüzde Motionflow 200Hz teknolojisinin inanılmaz yumuşak geçişlerini göstermek için ideal bir çözüm olarak görülmüştür. Televizyon reklamları da bu şekilde çekilip oynatılacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
.