WebKültürü Pagarank 3 Oldu

|

Bu henüz 3. yazım Webkültürü' nde ama olsun bir yerden destek verdim işte. Ziyaretçi, birkaç özgün yazı falan. Herneyse bildiğiniz/bilmediğiniz (:D) gibi Google PageRank güncellemesi yaptı. WebKültürü' de en güzel şekilde nasibini aldı. Google Webkültürü'nün değerini 10 üzerinden 3 ile ölçtü. Gayet güzel. WebKültürü' nün PR 3 olduğuna inanmayan varsa bu adresten devam etsin lütfen. Herkesin yeni PR'si hayırlı olsun. :) PageRank'ınızı öğrenmek için Sitebilgi.net'i ziyaret edebilrisiniz. Heh aklıma gelmişken, herkese iyi seneler dilerim!

RecepV ~ !

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Google seni değilde blogger'ı seviyor olmasın :) ben 1 yıldır uğraşıyorum 2 olabildim ne yazık ki :/

Unknown dedi ki...

Söylediğin bir bakıma doğru, ne de olsa google'ın bir servisi. olursun inşallah. :)

Adsız dedi ki...

evet bende googleyi sevmiyorum ama bloglarda olmasa yaşanmaz

Yorum Gönder

 
.